Klachtenreglement
Witkamp Letselschade doet er alles aan om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat je ontevreden bent over een bepaald aspect van onze dienstverlening.
Wanneer je ontevreden bent over de kwaliteit van de dienstverlening van Witkamp Letselschade verzoeken wij je jouw bezwaren eerst voor te leggen aan de behandelaar van jouw dossier. Wellicht leidt dit al tot een oplossing.
Indien een gesprek met de behandelaar van jouw dossier niet tot een voor jou acceptabele oplossing leidt, dan kun je jouw klacht per e-mail sturen naar: klacht@witkampletselschade.nl.
Je kunt jouw klacht ook per post verzenden:
Witkamp Letselschade
t.a.v. de klachtenfunctionaris
Keurenplein 41 A6396
1069 CD Amsterdam
De klacht die wordt ingediend dient in ieder geval de volgende gegevens te bevatten:
– naam en adres van de klager
– het dossiernummer en de naam van de belangenbehartiger
– de dagtekening
– een korte omschrijving van de klacht
Binnen drie werkdagen na ontvangst van de schriftelijke klacht stuurt de klachtenfunctionaris je een bevestiging met daarbij een afschrift van dit klachtenreglement. De klachtenfunctionaris bestudeert het dossier en kan de klager om een aanvullende schriftelijke toelichting vragen. De klachtenfunctionaris beantwoordt de klacht uiterlijk 10 werkdagen na ontvangst van de klacht of de schriftelijke toelichting. De afhandeling van de klacht geschiedt schriftelijk, binnen een termijn van een maand, waarbij afzonderlijke aspecten afzonderlijk worden beantwoord en gemotiveerd.
Om tot een oplossing te komen kan een gesprek tussen de betrokken jurist en de klager tot de mogelijkheden behoren.
De interne klachtenregeling wordt goed geadministreerd. Witkamp Letselschade bewaart een kopie van de schriftelijke afhandelingen van de klachten per kalenderjaar.
De klachten worden zorgvuldig en vertrouwelijk behandeld.